» آخرین مطالب :
قال رسول الله (ص) : إنی بعثت لأتمم مکارم الأخلاق:

معجزه قرآنی ۲

کتابهای تفاسیر قرآنی به اتفاق آرا به این نتیجه رسیده بودند که “هیچ کس معانی و اهمیت پارافهای قرآنی ا.ل.م، یا هر پاراف دیگری را نمیداند.” من تصمیم گرفتم تا قرآنی را در کامپیوتر بنویسم، و همه متن آنرا بررسی کنم، و ببینم آیا در میان این پاراف های قرآنی رابطه ای از نظر ریاضی وجود دارد یا نه.

کتابهای تفاسیر قرآنی به اتفاق آرا به این نتیجه رسیده بودند که “هیچ کس معانی و اهمیت پاراف های قرآنی ( حروف مقطعه ) ا.ل.م، یا هر پاراف دیگری را نمی داند.” من تصمیم گرفتم تا قرآنی را در کامپیوتر بنویسم، و همه متن آن را بررسی کنم، و ببینم آیا در میان این پاراف های قرآنی رابطه ای از نظر ریاضی وجود دارد یا نه.

من از کامپیوتری استفاده می کردم که بوسیله خط تلفن به کامپیوتری عظیم متصل بود. برای امتحان فرضیات خود تصمیم گرفتم پاراف های قرآنی تک حرفی “ق”( از سوره ۴۲ و ۵۰ ) و “ص” (از سوره های ۷،۱۹ و ۳۸ ) و “ن” (از سوره ۶۸ ) را بررسی نمایم. همانطور که در اولین کتابم معجزه قرآن: اهمیت الفبای مرموز (تولیدات اسلامی، سال ۱۹۷۳) نشان داده شده است، بسیاری از کوشش های قبلی برای آشکار کردن این راز با شکست مواجه شده بود.

پاراف قرآنی “ق”

اطلاعات کامپیوتری نشان داد که تنها سوره هایی که پاراف “ق” دارند، ۴۲ و۵۰، هر دو دارای تعداد مساوی حرف “ق” هستند، ۵۷ و ۵۷ . این اولین اشاره بود که نشان می داد سیستم ریاضی سنجیده ای در قران وجود دارد.

اسم سوره ۵۰ “ق” است و با “ق” شروع می شود، و اولین آیه اینطور خوانده می شود، “ق و قران مجید”. این نشان می دهد که “ق” نماینده “قرآن است که مجموع “ق” ها در هر دو سوره پاراف دار “ق” نشان دهنده ۱۱۴ سوره قرآن است (۶۱۹=۱۱۴=۵۷+۵۷) .این عقیده با این واقعیت که کلمه قرآن در قرآن ۵۷ مرتبه تکرار شده است محکمتر می شود.

قرآن در سوره”ق” به عنوان “مجید” توجیه شده است، و کلمه عربی “مجید” مقدار عددیش می شود:۵۷=(۴)د+(۱۰)ی+(۴۰)م.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوره ۴۲ دارای ۵۳ آیه است، و ۵۱۹=۹۵=۵۳=۴۲٫
سوره ۵۰ دارای ۴۵ آیه است، و ۹۵=۴۵+۵۰ ، همان مجموع در سوره ۴۲ است. با شمردن “ق” ها در همه آیات شماره “۱۹” در سراسر قرآن، مجموع می شود ۷۶ یا ۴۱۹٫ خلاصه اطلاعات مربوط به “ق” در زیر نوشته شده است:
۱ـ تعداد تکرار “ق” در سوره “ق” (شماره ۵۰) ۵۷ مرتبه است،۳۱۹٫
۲ـ حرف”ق” در سوره دیگر پاراف دار (ق) میشود۱۱۴ که مساوی تکرار شده است ،۵۷٫
۳ـ مجموع تکرار “ق” در دو سوره پارافدار “ق” میشود ۱۱۴ که مساویست با تعداد سوره های قرآن.
۴ـ قرآن” در قران ۵۷ مرتبه تکرار شده است.
۵ـ توجیه قرآن به عنوان مجید، به تعداد تکرار حرف “ق” در هر یک از سوره های پاراف دار “ق” مربوط می شود، مقدار عددی کلمه “مجید” ۵۷ است.
۶ـ سوره ۴۲ دارای ۵۳ آیه است، ۴۲+۵۳ می شود ۹۵، یا ۱۹۵٫
۷ـ سوره ۵۰ دارای ۴۵ آیه است، و ۵۰+۴۵ هم م یشود ۱۹۵،۹۵٫
۸ـ تعداد “ق” در همه آیات شماره “۱۹”در سراسر قرآن میشود ۷۶ ، یا ۴۱۹٫

نشانه هایی از انشاء ریاضی قرآن پدیدار میشود. برای مثال، مشاهده شد که مردمی که به لوط کافر شدند، در آیه ۱۳:۵۰ آمده است و در همه قرآن۱۳۲ مرتبه تکرار شده است ۷:۸۰،۸۹،۷۴ ؛ ۱۱:۷۰ ؛ ۲۱:۷۴ ؛ ۲۲:۴۳ ؛ ۵۶ ،۲۶:۱۶۰ ؛ ۲۷:۵۴ ؛ ۲۹:۲۸ ؛ ۳۸:۱۳ ؛۵۰:۱۳؛ ۵۴:۳۳ . همه جا به آنها به عنوان “قوم” اشاره شده است، بجز یک استثنا در سوره پارافدار “ق” ۵۰، جاییکه بعنوان “اخوان” اشاره شده است. واضح است که اگر کلمه ی ق – دار “قوم” استفاده شده بود، شمارش حرف “ق” در سوره ۵۰ می شد ۵۸ و این پدیده بکلی از بین می رفت. صحت و دقت مطلق ریاضی طوری است که تغییر تنها یک حرف، این سیستم را بکلی از بین می برد. مثال دیگری در همین رابطه اشاره به مکه است در آیه ۳:۹۶ بعنوان “بکه” ! دیکته عجیب این شهر معروف، قرن ها مساله طلاب مسلمان بوده است. اگر چه مکه در قرآن آیه ۴۸:۲۴ درست دیکته شده است، بجای حرف “م” در آیه ۳:۹۶ حرف”ب” بکار برده شده است. معلوم می شود که سوره ۳ با پاراف “م” شروع می شود، و اگر “مکه” در آیه ۳:۹۶ صحیح دیکته شده بود، شمارش حرف “م” با کد ریاضی قرآن مغایرت پیدا می کرد.

پاراف قرآنی نون(ن)
این پاراف در نوع خود بی نظیر است؛ در یک سوره آمده است، ۶۸، و اسم این حرف در نسخه اصلی با سه حرف دیکته شده استـ نونـ بنابرین، دو “ن” شمرده می شود. شمارش این حرف در سوره پاراف دار ن ۱۳۳ مرتبه است یا ۷۱۹٫

“ن” آخرین پاراف قرانی است(جدول ۱) و این واقعیت مشاهدات خاصی را بوجود می آورد. برای مثال، تعداد آیات از اولین پاراف قرآنی(ا.ل.م از ۲:۱) تا آخرین پاراف(ن. از ۶۸:۱) میشود ۵۲۶۳ یا ۲۷۷۱۹٫ کلمه “خدا” (الله) ۲۶۴۱ (۱۳۹۱۹) مرتبه در بین اولین پاراف و آخرین پاراف تکرار شده است. از آنجایی که مجموع تکرار کلمه “خدا” ۲۶۹۸ است، در نتیجه تکرار آن در خارج از پارافهای “ا.ل.م” از سوره ۲:۱ از یک طرف، و پاراف “ن” از سوره ۶۸:۱ از طرف دیگر، می شود ۵۷،یا ۱۹۳٫ جدول ۹ تا ۲۰ ثابت می کند که پاراف”نون” باید با دو “ن” باشد.

پاراف قرآنی (ص)
این پاراف در ابتدای سه سوره آمده است ۷،۱۹،۳۸، و مجموع تکرار حرف “ص” در این سه سوره میشود ۱۵۲ و ۸۱۹ (جدول ۲) . قابل توجه است که در ۷:۶۹، کلمه “بسطه” با” ص” نوشته شده است بجای “س”. این تغییر بسیار اشتباه است و کد قرآن را از بین میبرد. با نگاهی به قدیمیترین قرآن موجود، نسخه تاشکند، معلوم شد که کلمه “بسطه” با دیکته صحیح نوشته شده است ه یعنی با “س”( به کپی زیر توجه کنید).

جدول ۲: تعداد تکرار حرف “ص” در سوره پاراف دار “ص”
شماره سوره تعداد تکرار حرف ” ۷ ۹۷
۱۹ ۲۶
۳۸ ۲۹
۱۵۲=۱۹*۸

نظر بدهید!!!

نظر شما برای “معجزه قرآنی ۲”

قالب وردپرس