» آخرین مطالب :
قال رسول الله (ص) : إنی بعثت لأتمم مکارم الأخلاق:

شرح فعالیت های مجمع پیروان مهدی موعود (عج)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

شرح فعالیت های مجمع پیروان مهدی موعود (عج) از بدو تاسیس تا کنون (۱۳۹۰_۱۳۸۲) مجمع پیروان مهدی موعود (عج) گروهی خود جوش و مردمی است که با همت عده ای از جوانان ایران اسلامی در راستای اعتلای کلمه توحید و پاسداری از حریم ولایت با تاسی از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) با هدف گسترش نهضت کتابخوانی ، مبارزه با فرق الحادی، آشنایی اقشار مختلف جامعه با مفاهیم اسلامی و… تشکیل گردیده است که در همین مسیر نیز توفیق یافته با راه اندازی چندین وبسایت و تولید نرم افزارهای مالتی مدیا و هچنین چاپ جزوات با محوریت تقابل با فرق انحراف و الحادی با موضاعت بهایئت ، کلیسا خانگی ووهابیت و نیز ساخت چندین فیلم کوتاه خدماتی هرچند ناچیز را به منصه ی ظهور بگذارد . این مجموعه همچنین با برگزاری کلاسهای اعتقادی با تدریس کتب مرجع مانند التوحید شیخ صدوق (ره) و نهج البلاغه توانسته مشتاقانی را با سرچشمه های ناب تفکر اسلامی و شیعی آشنا نماید . این مجموعه همچنین توانسته با حمایت های خود چندینکتابخانه را در نقاط محروم ایران اسلامی تغذیه نماید و محصولات این مجموعه توسط رابطان مجمع پیروان مهدی موعود (عج) به دست مردم شریف ایران رسیده است . مجموعه در مواردی تعاملات بین المللی نیز داشته است که در این تبادل محصولات فرهنگی مجمع با بار اعتقادی برای دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین نیز ارسال شده است.

ریز فعالیت های صورت گرفته

۱٫ راه اندازی وبسایتهای sahebasr.ir که از مقالات پزوهش شده توسط اعضای مجموعه تغذیه می شود

۲٫ را هندازی وبسایت sahebasr.com که وظیفه اطلاع رسانی را با محوریت مباحث اسلامی و اجتماعی برعهده دارد .

۳٫ راه اندازی وبسایت qurannet.ir که بانک مقلات قرآنی و اجتماعی است

۴٫ راه اندازی وبسایت mablog.ir .

۵٫ تولید و انتشار نرم افزار sahebasr1 به تعداد ۱۰۰۰۰ حلقه.

۶٫ تولید و انتشار نرم افزار sahebasr2 به تعداد ۵۰۰۰ حلقه *این نرم افزار در شعبه ی این مجموعه واقع در استان فارس تولید شده است .

۷٫ پژوهش وانتشار جزوه ضد بهایت با تیراژ ۴۰۰۰۰ نسخه که در استانهای تهران ،قم ، اراک ، خوزستان ، گرگان ، آذربایجان شرقی ، اردبیل وفارس توزیع شده است.

۸٫ پژوهش و انتشار جزوه ضد کلیسای خانگی که با تیراژ ۲۰۰۰۰ نسخه استانهای تهران ،قم، اراک، خوزستان ، آذربایجان شرقی ،گرگان و اردبیل توزیع شده است .

۹٫ ساخت چندین کلیپ و فیلم کوتاه با مفاهیمی مانند ایثارگران دفاع مقدس و واقعه ظهور امام عصر (عج) رجعت ساخته شده است .

۱۰ برگزاری کلاسهای اعتقادی که از ۲ سال پیش آغاز گردیده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

۱۱ همکاری باسایر مجموعه های هم سو و هم جهت مانند تدریس ،انتشار مقالات ایشان، کمک به راه اندازی وبسایت و کمک های مالی و نیز همکاری در سایر امور نرم افزاری. مجموعه هم اکنون در حال کار بر روی انتشار جزواتی با موضاعات وهابیت و صوفی گری است و همچنین در مراحل پیش تولید اثری مستند با محوریت فمنیسم و خانواده است .

نظر بدهید!!!

نظر شما برای “شرح فعالیت های مجمع پیروان مهدی موعود (عج)”

قالب وردپرس